Cine se uită la filmele de categoria D?
|Fraților, există filme geniale, filme bune, bunicele și porcării. Însă există și ceva mult sub orice porcărie posibilă. filme atât de proaste încât te întrebi dacă ăla care-a gândit așa ceva nu are probleme la mansardă. Și nu vorbesc de regizori de genul Rob Zombie.
De exemplu, filmul Sharknado 4. Clar din titlu știi la ce să te aștepți. Tornada cu rechini. Adică na, o chestie atât de plauzibilă ca și ciorba cu nutrie și gâturi de bufniță păroasă. Chiar și așa, am văzut câteva nume de actori sonore. Sonore adică de care am mai auzit. Ian Ziering din Melrose Place, Tara Reid, cunoscuta din American Pie, David Hasselhoff și Gary Busey. Care au jucat și-n primele 3 părți ale acestei francize, numită Sharknado.
Nu am putut să mă uit nici 5 minute la așa ceva. Adică jocul actoricesc atât de prost, încât nu-mi vine nimic în minte să-l compar cu ceva. Nu există. Costume de carton, voci pițigăiate la eroul principal, măi, ceva de nedescris. Pe lângă efectele CGI de 2 lei.
Și mă-ntreb, pe lângă “cine naibii e publicul țintă pentru așa ceva“, câți bani primesc actorii ăștia? 10 dolari? Că în mod clar nu le poți da milioane de dolari când abia câștigi 100.000 maxim din vânzări. că mai mult n-ai cum să iei din așa tâmpenie. Văd că filmul e creat de Asylum, companie care scoate pe bandă filme de categoria D, precum și falsuri la filme abia apărute, de exemplu Dunkirk.
Ca actor cât de cât cunoscut, cum naibii să accepți asemenea roluri? Degeaba te zbați să joci cât mai bine, când restul sunt niște necunoscuți adunați de pe străzi care nici nu știu să respire singuri. Înțeleg, trebuie să mănânci, să plătești facturi, dar nene, dacă managerul nu-ți găsește decât roluri d-astea, schimbă-l. Desigur, nu toți sunt actori de Oscar (am văzut și ăștia în filme de categoria D), însă ceva să nu-ți fie rușine să ieși după aia pe stradă. Sau s-or gândi că posibilitatea ca să se întâlnească cu un privitor al acestui film să fie atât de mică încât să nu conteze?
Sunt mockbusters. Au o nisa a lor precum indie films si o istorie destul de mare prin Hollywood. Prin anii 50 parca a aparut primul mockbuster, Ca un side note, The Asylum nu a avut niciodata pierderi dupa urma filmelor lor 😀
Wow. M-ai luminet, merci. Acum am văzut ce face Asylum. Și culmea, vreo 3 filme le-am văzut și mi-au plăcut. Nu știu cum de reușesc să nu iasă în pierdere… Vin actorii cu hainele și mașinile de acasă, vine ăla de face efectele cu super-laptopul de la mă-sa și ăla e filmul? Că na, buget redus dar costă și locația filmării, și efectele alea, tot. De unde iau banii, cam ce vânzări au dvd-urile alea? Mai ales cî azi iese filmul pe dvs și mâine e plin torrentul de copii.
Da, asa e. De obicei ei atrag actorii prin alte benficii. Michael Madsen zicea intr-un interviu ca filmele de genul asta sunt preferatele lui, nu primeste mai nici un dolar salariu dar si-a dus familia in vacanta pe gratis prin locuri exotice in fiecare an, unde filmeaza astia :)).
Iar ca buget, profita de tot felul de loopholes, private sau crowdfunding methods sau filmeaza prin tari ieftine, Romania de exemplu:D. In Germania era o lege, daca investeai intr-o productie de film primeai 50% inapoi de la guvern. Asa isi finanta Uwe Boll filmele.
Fratioare, meriti o lada de bere!
M-ai luminat. Deci d-aia joaca Michael Madsen in toate porcariile, ca se duce moka cu ai lui peste tot. Pe principiul bloggerului piscotar. Nu iau bani dar ma duc la Mamaia, am cazare, am masa, si vin si cu gagica.
Si Michael Madsen e unul din actorii mei preferati, de cand cu “Vengeance Unlimited” si “Thelma si Louise”.
Dar filmele astea noi cu el au fost peste puterea mea de concentrare ca sa le pot privi.
Iar cu legea din Germania, e misto. Filmezi la noi pe 1 km de autobahn, dar vede lumea ce strazi misto avem, filmezi 10 minute in castel dar vede lumea ce castel misto avem. Reclama.
Am sa incerc sa ma uit la Magi in weekend, cu toate ca vorbesc turcaletii peste actori. Si film cu Michael Madsen fara vocea lui…